Dvoudeňák 2016 ♣

22. června 2016 v 20:13 | Broken girl |  Diary
Ahoj, tak už mám naštěstí za sebou i náš dvoudenní školní výlet. Měl pár plusů, milion mínusů, milion zážitků... no, prostě, jestli chcete vědět víc, čtetě dál ;) Všechno to začalo toto pondělí, kdy jsme měli sraz okolo 12-té v malé kavárně v městě, kam chodím do školy. Jelikož je to pro mě daleko, mám blbé spoje a nebyla jsem si jistá, kde přesně ta kavárna je, vyrazila jsem někdy okolo 10, takže v tom největších dešti, který ten den byl. Vlak dojel v rekordním čase, jak už to tak bývá, když máte až moc času, ale zkuste jet na těsno...
Dostat se na ulici, kde je kavárna, nebyl žádný problém, ale najít kavárnu už problém byl... Dvakrát jsem prošla celou ulici, než jsem to vzdala a vytáhla mobil s google maps. Když jsem došla až k ní, zjistila jsem, že tam ještě nikdo není, takže jsem zůstala stát chvíli venku, než někdo došel a dovnitř jsme šli až společně. Objednala jsem si kafé latte, které naprosto miluji a zároveň uspokojuje moji závislost na kofeinu. Takhle jsme čekali, než jsme se sešli všichni.

coffee
Btw, všechny fotky jsou z we♥it ;)

Sice již přestávalo pršet, stejně naše původní plány padli a kam jinam to zabalit ve městě, než do kina? V čas, který jsme měli volný, hráli pouze jeden film, což bylo: Hledá se Dori. Přes začáteční protesty jsme do kina přece jen vyrazili, až na jednu výjimku (obdivuji naši třídní, že našeho "inteligentního a hubeného" spolužáka - jak sám o sobě říká - nezabila už tady...). Film byl naprosto úžasný- můžu jenom doporučit... Ke konci už jsme se drželi se spolužačkou za ruce a byli z něj naprosto nadšené. Pak spolužečce spadl na zem celý popcorn a asi znáte ten pocit, když se snažíte nesmát, protože byste všechny vyrušili a ono to prostě nejde :D
Z kina jsme se vydali autobusem do dědiny (btw, všechny zastávky tam měli na znamení...), kde jsme se měli jít najíst, protože to bylo poslední místo, kde se dalo něco koupit, než půjdeme do kempu. V první restauraci měli rezervaci, v druhé mají v pondělky zavřeno, ve třetí už nevaří a čtvrtá, ve které jsme nakonec zůstali, potřebovala víc než hodinu času, než navaří. Čas jsme si krátili hraním her a plněním úkolů typu udělej pět dřepů. Když nám konečně donesli jídlo, rychle jsme ho snědli a hned se vydali na 5-ti km pochod lesní cestou... Po celodenním dešti cesta byla jedno velké bahno. Naštěstí se nikde nerozdvojovala, takže i když nám celá třída utekla, já a jedna spolužačka jsme o nějakou chvíli později do kempu dorazili v pohodě. Jenže to jsme nevěděli, co nás čeká...

Best

Než paní, co to tam vede, vyjmenovala, co všechno za zvířata, tam je, utekl týden. Klid s jakým to vykládala nechápu do teď (támhle nechoďte - je tam sršní hnízdo a ti sršni tam prožrali díru do zdi,...). Prvně jsme se chtěli ubytovat na chtce pro 4, ale jelikož nám učitelka povolila mít na pokoji i našeho spolužáka, přestěhovali jsme se na 6-tku. Všechno to tam vypadalo tak strašně...
Chvíli jsme hráli hry ve společenské místnosti, odkud jsme to okolo 11-té večer přestěhovali v mnohem monším počtu ke spolužačkám na pokoj pro čtyři. Seznam všeho, co jsem vypila, radši vynecháme, protože sama nevěřím tomu, že jsem v pohodě. Okolo 2-hé jsme to už přestěhovali k nám na pokoj, kde jsme všichni až na spolužáka vlezli do postelí. On odmítal do něčeho takového vlézt, takže si ustlal na stole. A takhle nějak jsme strávili noc... Se spolužačkou jsme se celou tu noc drželi za ruce XD.
Probudili jsme se někdy okolo 9-té a dopřáli si naši vydatnou snídani a.k.a. půlka mléčné čokolády Milky. Kdo chtěl, mohl jít na kánoe, ale s mým strachem ze všeho, to bylo naprosto no way... Uklidili jsme si chatky a vydali jsme se zpátky do dědiny z předchozího dne. V samoobsluze jsme si nakoupili další vypadatné jídlo a.k.a. oběd v podobě nanuku. A vydali se na 8 km pěší chůze lesem ke hradu. Jestli si myslíte, že jsme chtěla umřít na každém metru, myslíte si to správně ♠

memories

Přesto jsme se nějak dobelhali do přístavu pod hradem... Většina třídy stihla parník a jela rovnou, zbytek včetně mě si užil hodinku a půl čekání na mostu, aby si nakonec řekl, že pojede autobusem XD. Po projetí celého Brna (teď jsem Vám prozradila kam chodím na školu :D), jsem se dostala na nádraží, počkala na vlak a vydala se domů. Usnula jsem hned na druhé zastávce a probudil mě až revizor, který - soudě dle jeho výrazu - se mě snažil budit už nějakou dobu. Z vlaku jsem už nějak dobelhala domů a byla neskutečně ráda, že jsem zpátky ♥
Takže takový byl nakonec můj výlet; určitě nelituji, že jsem jela, ale příště chci kemp, co vypadá aspoň o něco líp než koncentrát... ;)
Vaše Broken Girl

Komentáře

1 Natálie Natálie | Web | 22. června 2016 v 22:20 | Reagovat

taky bych hned jela.. :)

2 ejnyt-world ejnyt-world | Web | 23. června 2016 v 21:11 | Reagovat

Tak hlavně že jste si to užili! Vždycky když přijedem se třídou na koncentráku podobné místo, tak je to ještě větší sranda, než kdyby to byl hotel, proto mi už taková místa nevadí :D

3 Neens Dee Neens Dee | Web | 23. června 2016 v 21:38 | Reagovat

tak hlavní že se ti aspoň trochu líbilo :)) i to se počítá, a na hledá se Dori jsem taky chtěla jít :D ale nějak nám to s kamarádkou nevyšlo, kvůli práci :)
jinak koukám, že máš ráda Bylo nebylo :) tak o něm mám svůj druhý blog:D taky je link kdyby si chtěla taky zavítat

4 Emma Emma | Web | 24. června 2016 v 14:46 | Reagovat

Tak to musela být sranda :D Já tyto kempy nesnáším. Spala jsem v jednom, když jsme jeli na Karlštejn a tak a bylo to peklo! Zajistili nám tam snídani v podobě míchaných vajíček, ale když jsem viděla tu kuchyň, okamžitě mě přešla chuť. V kempu fakt radši svoje jídlo :D
P.S. víš že máš jako poslední slovo "koncentrát"? :D

5 Ella Ella | Web | 24. června 2016 v 20:10 | Reagovat

Brno, Brno :D dneska narážím na články z Brna a hrozně mě mrzí že Vás nikoho neznám osobně :D. Na hledá se DORI musím!!! :D :)

6 Gabriella Gabriella | Web | 24. června 2016 v 21:17 | Reagovat

Mě štve, že nemáme dvoudenní školní výlety :'D ale pouze jednodenni. I tak to bylo fajn... Určitě jsi si to užila! :) Hledání Dori mám v plánu někdy jít no :D

7 Džejní Džejní | Web | 25. června 2016 v 10:22 | Reagovat

tiez som bola na takej chatke, kde to vyzeralo ako v koncentraku. a nie iba na dva dni, ale na cely tyzden :D ale nejak sme to prezili, aj tak sme viac chodili po vyletoch (ktore som ja samozrejme prilis nemala rada, ale nejak som prezila).
Hlada sa Dori chcem urcite vidiet, uz som to mala v plane minuly vikend, ale musela som sa ucit, tak to nejak nevyslo. ale pocula som nan zatial iba dobre ohlasy, tak sa celkom tesim.
podla mna si mala celkom dobry vylet, mam pocit, ze je hlavne, ked si clovek rozumie s ludmi, s ktorymi ma travit cas, co teda nikdy nebola moja silna stranka. verim, ze si bola rada, ze si mohla dalsie dni uz spat vo vlastnej posteli :D

8 cincina cincina | Web | 26. června 2016 v 18:15 | Reagovat

Podle tvého článku soudím, že s kamarády sis to užila, ale nelíbilo se ti v kempu:D Nechápu, jak vás mohli ubytovat v chatkách, které nestojí za nic. Že jim to není hloupé.

9 S-hejvi S-hejvi | Web | 27. června 2016 v 18:17 | Reagovat

Určitě to muselo být super, fajn že sis to užila! :))

10 bonneris bonneris | Web | 28. června 2016 v 17:09 | Reagovat

Hledá se Dory byla dokonalá. Sice mám v tom filmu spoustu černých děr, potože jsme byli na tom v kině plném řvoucích dětí, ale i tak :)

11 Lovatic Lovatic | E-mail | 30. června 2016 v 13:48 | Reagovat

Vážně je ta Dory dobrá? :D Hodně lidí říká, že je to super, tak bych na to taky celkem ráda šla, ale mému 11ti letému bráchovi to přijde jako blbost tak nevím :D
Je dobře, že sis užila výlet i přes to, jak to tam vypadalo :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.